Activitatea Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului Maramures a fost una complexa in primele noua luni ale anului in curs. Potrivit declaratiilor facute de catre directorul Olivia Ardelean, la capitolul reclamatii in perioada mai sus amintita au fost inregistrate 989 de reclamatii, dintre care cele mai multe, 890, au fost reclamatii care au vizat bunuri si servicii nealimentare, potrivit ZiarMM.
La acestea s-au adaugat 63 de reclamatii care au vizat bunuri si servicii alimentare, dar si 36 de reclamatii privitoare la produse sau servicii financiare.
Solutionate au fost 935 de reclamatii, din care 242 au fost solutionate amiabil, 258 au fost intemeiate, 11 retrase, 56 directionate, 62 nesolutionabile, 267 au fost neintemeiate si 39 clasate. La actiuni de controla, au fost in total in primele 9 luni ale anului 2074 actiuni, cu 1047 de procese verbale de constatare a contraventiei, 449 cu amenda si 598 cu avertisment.
Au fost aplicate amenzi in valoare de 612.840 lei.
Preluare: ZiarMM.ro