Compania a publicat datele în cadrul Raportului privind Aplicarea Standardelor în Comunitate, pe care l-a introdus în 2018, alături de reguli mai stricte, ca reacţie la criticile referitoare la abordarea prea permisivă a politicilor referitoare la conţinut pe platformele sale, potrivit News.ro.

Facebook a anunţat că începând din 2021 va invita experţi externi pentru a verifica în mod independent valorile utlizate în raport.

Cea mai mare companie de media socială din lume a eliminat în trimestrul al doilea, de pe Facebook, aproximativ 22,5 milioane de postări care răspândeau ură, în creştere de la 9,6 milioane de postări în primul trimestru.

Facebook a şters alte 8,7 milioane de postări care aveau legătură cu organizaţii extremiste, comparativ cu 6,3 milioane în perioada precedentă.

Cum au fost evaluate postările

Compania a explicat că s-a bazat mai mult pe tehnologia automată pentru evaluarea conţinutului, în lunile aprilie, mai şi iunie, pentru că a avut mai puţin evaluatori din cauza pandemiei de COVID-19.

Din acest motiv, compania a luat mai puţine măsuri faţă de conţinutul legat de sinucidere şi auto-rănire, nuditatea copiilor şi exploatarea sexuală, a arătat Facebook într-o postare pe blog.

Facebook a mai arătat că extinde politică referitoare la ură pentru a include ”conţinutul care se referă la feţe negre sau stereotipuri legate de evreii care controlează lumea”.

Unii politicieni sau persoane publice au provocat controverse machindu-se cu feţe negre, o practică care datează de pe vremea spectacolelor din secolul 19, care caricaturizau sclavii. Această practică a fost folosită pentru a-i desconsidera pe afro-americani.


Preluare: stirileprotv.ro

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și