Firma germană o îmbrăca pe constănţeancă din 2014, ea purtând pentru prima oară un astfel de echipament la meciul de Fed Cup, cu Serbia. Parteneriatul părea să fie unul de tip win-win, însă cele două părţi nu au ajuns la un consens privind noul contract. Din informaţiile oferite de sursa citată, nu se specifică foarte clar care au fost cauzele rupturii, însă există zvonuri că Simona a fost considerată "marketabilă" până la un punct. În sensul în care cunoscutul brand nu voia să ridice suma alocată până în prezent, chiar dacă Halep a ajuns pe primul loc în ierarhia WTA.

În aceste condiţii, Halep îşi caută deja un nou sponsor de echipament, iar această misiune nu ar trebui să fie una foarte dificilă, având în vedere că vorbim de numărul unu în lume. Anterior contractului cu Adidas, Simona a purtat echipament Lacoste.

„No comment”, a fost mesajul managerului Simonei, Virginia Ruzici, când a fost contactată de sursa mai sus menţionată pentru a confirma ruptura cu Adidas.

Potrivit informaţiilor din piaţă, Halep şi firma de echipament sportiv se înţeleseseră în aprilie 2014 pentru o sumă de 1 milion de euro pe an. Suma pare una impresionantă, însă Murray, de exemplu, câştiga anual de 6 ori mai mult de la acelaşi sponsor (între timp, britanicul are la rândul său un nou sponsor).


Preluare: Digi24.ro

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și