Potrivit managerului Dorin Buda, Aeroportul trebuie sa mai achite peste 29,6 milioane lei constructorului, aici intrand si lucrarile suplimentare.

“Suma ce o mai avem de achitat constructorului, cuprinzand inclusiv lucrarile suplimentare, este de 29.679.000 lei. Am demarat procedurile legale de achizitie publica pentru cumpararea echipamentelor absolut necesare pentru reluarea activitatii operationale (masina de salvare si stingere a incendiilor, a unui set de echipamentele pentru controlul de securitate a pasagerilor si bagajelor, a unui alimentator cu apa potabila pentru avioane, a unui echipament cu compresor pneumatic pentru pornirea aeronavelor, a unui sistem de transport bagaje pe fluxul de intrare si iesire din terminal, banda autopropulsata pentru descarcarea bagajelor din aeronave etc.).

Acum avem in dotarea aeroportului doar echipamente pentru deservirea aeronavelor de scurt curier (cele cu o capacitate de maxim 50 de pasageri), cele care operau anterior demararii investitiei.

Echipamentele pe care le vom achizitiona sunt necesare deservirii aeronavelor de mediu curier, cele care sunt in dotarea si companiilor low-cost. Inainte de a semna un contract de operare cu o companie aeriana, aceasta isi face propriul audit, pentru a vedea daca aeroportul in speta indeplineste toate cerintelor lor de operare”, a spus Dorin Buda.