Datorită acestor depășiri nu mai este posibilă asigurarea încadrării pentru parametrul de turbiditate, conform cerințelor Legii 458/2002, forma consolidată în 2017. Acest fapt a generat imposibilitatea tratării apei la Stație, prin urmare societatea VITAL S.A. a fost nevoită să sisteze furnizarea apei către consumatorii din cartierul Băița. Menționăm că, de fiecare data când frontul de captare este colmatat ne vedem nevoiți să oprim Stația de tratare și să efectuăm lucrări de spălare a bazinelor de decantare, a filtrelor și a bazinului de stocare.

Aducem la cunoștința consumatorilor că am mobilizat toate resursele materiale și umane și facem tot ce ne stă în putință să limităm intervalul de timp, în care apa distribuită nu se va încadra în parametri, la indicatorii turbiditate și culoare.

S.C. VITAL S.A. își cere scuze consumatorilor afectați de această măsură apărută independent de voința noastră, iar furnizarea apei va fi reluată imediat ce turbiditatea la sursă va scădea la un nivel ce va permite tratarea apei.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și