În gara din Câmpulung la Tisa, județul Maramureș, de 14 ani nu a mai trecut un tren.

Andrei Tatar, localnic: ”Când era locomotiva de abur foarte bune erau condiţiile, deşi erau vagoane de tip vechi aveam încălzire în ele. După ce a venit comunismul din plin şi îngheţam în vagoane, numai primăvara am văzut afară”.

Gara din Câmpulung la Tisa nu mai funcționează din 2007

În 2007, traficul feroviar în zonă a fost închis. Cu toate acestea, 5 ani mai târziu, gara a fost modernizată.

Andrei Tatar, localnic: ”Au băgat încălzire centrală, au băgat gardul până la graniţa cu Ucraina în 2 părţi, camere de supraveghere, tot şi gara era închisă deja”.

Probabil că au avut fondul ăsta şi l-au investit în gară, în salarii.

Iar absurdul situației nu se oprește aici. Stația goală are și un angajat, plătit din banii statului.

Megyeri Sandor, viceprimar Câmpulung la Tisa: ”Acum numai pentru o persoană, dar acum câţiva ani erau trei persoane, dar trenul tot nu a umblat. Eu nu ştiu cum puteau să-şi permită să plătească 2 sau 3 oameni care nu au avut nicio activitate”.

Șinele de tren au fost acoperite de vegetație
Astăzi, peisajul în zonă este unul dezolant.

Simona Vasiac, reporter Observator: ”Bălăriile au invadat linia ferată, semn că prin zonă de mulţi ani nu a mai trecut niciun tren. Cert este însă că în imobilul în care s-a investit peste 2 milioane de lei s-au montat sisteme video şi audio”.

Megyeri Sandor, viceprimar Câmpulung la Tisa: ”Noi de la Primărie mai multe sesizări am făcut ca să cureţe măcar, ce să tai că deja s-a făcut pădure”.

Renovarea gării a fost prevăzută în proiectul de securizare a graniţelor, în vederea aderării României la spaţiul Schengen, Câmpulung la Tisa fiind ultima stație din România.


Preluare: observatornews.ro

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și