Nota internă a CNADNR a fost trimisă în data de 4 mai a.c. către constructorul tronsonului de drum, SC Shapir Structures SRL, prin care îi comunica acesteia că nu poate să respecte contractul cu firma constructoare deoarece alocările bugetare sunt în sumă de zero lei pentru anul în curs.

La finalul anului 2013, Gabriel Zetea, președinte al PSD Maramureș, arăta că ministrul Daniel Șova i-a adus asigurări că există finanțare pentru reabilitarea celui mai dezastruos tronson de drum național din județul Maramureș.

Gabriel Zetea declara următoarele pentru CityNews.ro: „În ceea ce priveşte situaţia DN 18 am avut recent o întâlnire cu ministrul marilor proiecte, Dan Şova şi am vorbit despre ceea ce înseamnă continuarea investiţiilor pe DN 18. După cum ştiţi vorbim despre o investiţie destul de mare care se ridică la suma de 250 de milioane de euro de la Baia Mare până la Iacobeni. O investiţie pe care judeţul Maramureş o va avea la dispoziţie. Dacă în acest moment avem finalizat al doilea tronson de drum, cel între Sighet şi Moisei, iar anul viitor în primăvară sigur vor începe lucrările pe Baia Mare – Sighetu Marmaţiei, avem în acest moment partea care înseamnă Moisei-Iacobeni. Mă bucur că totuşi s-a făcut ceva, dar avem nevoie de a continua acest ritm al investiţiilor pe drumurile naţionale”.

Putem concluziona că Maramureșul nu figurează pe lista priorităților a niciunui guvern al României din ultimii 25 de ani, cei care ne reprezintă în Parlament nu fac nimic în acest sens.

Deși autoritățile din Maramureș se laudă că au finanțare pentru reabilitarea tronsonului DN 18 Moisei - Iacobeni, realitatea îi contrazice

Deși autoritățile din Maramureș se laudă că au finanțare pentru reabilitarea tronsonului DN 18 Moisei - Iacobeni, realitatea îi contrazice

Citește și

Comentarii