Andrew Grieve, vicepreședinte de vânzări la Scripps pentru Marea Britanie și EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), a calificat documentarul drept o "experiență fertilă care arată lumii și poporului român ce are de oferit această țară". "Canalul nostru de televiziune caută permanent noi parteneriate pentru a prezenta formate ca Wild Carpathia, nu doar cu scopul de a contribui la susținerea unor obiective comerciale cum este turismul, ci și pentru a intra în legătură cu spectatorii noștri cărora le plac călătoriile", a spus Grieve.

"Ca post cu difuzare globală, suntem mândri că am avut ocazia să lucrăm în tandem cu Autoritatea Națională pentru Turism din România pentru a realiza o producție atrăgătoare și pentru a le arăta telespectatorilor Travel Channel o regiune mai puțin cunoscută a lumii", a declarat la rândul său Jon Sichel, director executiv la Scripps UK & EMEA (n.r. — Scripps Network International fiind compania care deține Travel Channel).

Maria Grapini, ministru delegat pentru IMM, Mediu de Afaceri și Turism, s-a declarat "profund onorată de a putea contribui la realizarea unui proiect atât de important pentru promovarea României în străinătate" și a afirmat că este "foarte optimistă în ce privește impactul acestuia asupra sectorului turistic local".

Citește și

loading...