Drept urmare, faptul că șoseaua o ia la vale în Pasul Metecăn (și nu într-o singură zonă), faptul că asfaltul este de calitate îndoielnică (vezi nenumăratele cârpeli făcute de cei de la Drumuri Naționale), faptul că podurile au fost cârpite pe ici pe colo să arate ca noi, nu mai miră pe nimeni. Zilele acestea, angajații de la CNADNR fac sondaje în zona „Pădurii Două Veverițe” pentru a putea primi bani de la Ministerul Transporturilor pentru a putea repara drumul. Reabilitarea șoselei a costatat statul român 241 milioane lei + TVA, bani care au fost plătiți firmei spaniole FCC.

Acum în pasul Mesteacăn o bandă de circulație a fost închisă circulației. Asfaltul a luat-o la vale. Angajați CNADNR au semnalizat zona și au închis banda respectivă. Astfel, cei care circula spre Dej sunt nevoiți să coboare Mesteacăn pe banda doi de urcare. Și nu este singura zonă cu probleme. La ieșirea din satul Mestecan spre intersecția cu DN1F, drumul s-a rupt. Sunt indicatoare care anunță acest lucru iar circulația a fost redusă la 10 km/oră. Cârpelile efectuate în aceeași zonă au dus la denivelări din cauza traficului rutier greu, lucru încă nesemnalizat de cei abilitați. Iar problemele sunt multe și nimeni nu știe când vor fi remediate.

Citește și

loading...