ACTUALIZARE

Punctul de vedere oficial al companiei Orange Romania

“Orange își respectă clienții și, prin toate acțiunile pe care le întreprinde, face demersuri pentru a le oferi servicii de conectivitate sigure și de cea mai bună calitate. În același timp, compania informează constant, atât prin intermediul reprezentanților săi, cât și prin cel al canalelor publice de comunicare, asupra atacurilor cibernetice care au devenit din ce în ce mai sofisticate. Măsurile, pentru a fi în siguranță online, trebuie luate cu celeritate și de către clienți. Clienții sunt singurii care au control asupra conținutului pe care îl accesează prin intermediul dispozitivelor proprii, care, în cazurile nefericite în care ajung să fie virusate, pot genera costuri semnificative. Orange nu are control și nu poate interveni în conținutul pe care clienții aleg să îl acceseze, responsabilitatea aparținând în totalitate utilizatorilor.

Încă o dată, facem apel la clienți să fie atenți și să nu acceseze linkuri suspecte, pagini web ori alte medii online care nu par a fi conforme. De asemenea, să folosească metode de protecție pentru dispozitivele mobile.

Regretăm experiența clientei care a ajuns în atenția dumneavoastră. Așa cum v-am transmis și în e-mailul anterior, am tratat cu prioritate această situație, care implică și pentru Orange costuri suplimentare semnificative. Din motive de confidențialitate, nu vă putem oferi detalii cu privire la rezoluția transmisă, însă vă asigurăm că am făcut tot posibilul să identificăm o soluție în favoarea clientei.”


******************************************

* Știrea inițială

Citind factura în cauză, vedem că în luna anterioară suma de plată a fost de 110 lei, cam aceasta fiind suma de plată în fiecare lună pentru clienta operatorului de telefonie mobilă Orange.

După ce i-a stat inima în loc preț de câteva clipe, după ce și soțul acesteia și alți vecini de bloc au confirmat cu toții că bine vede suma de plată, a urmat bineînțeles un șoc emoțional puternic și inevitabilul drum la cel mai apropiat magazin Orange pentru a cere explicații.

După ce și domnișoarele de la magazin s-au ciudit, acestea au întrebat mai sus, la șefi, despre ce este vorba. După câteva ore de așteptare agonizante, răspunsul venit prin telefon de la compania Orange a fost unul sec și anume că nu este nicio eroare de facturare și că factura trebuie achitată! Fetele de la magazin au zis că probabil că telefonul a fost virusat și a inițiat singur apeluri interminabile către numere cu plată la prețuri foarte mari / minut prin ceva țări exotice.

Ba, mai mult, cei de la Orange au blocat complet numărul de telefon până la achitarea integrală a facturii.

Familia afectată de această factură a luat legătura cu un avocat, care a formulat o cerere în scris către compania Orange prin care cer explicații și așteaptă răspunsul oficial pentru a putea acționa în consecință.

Noi, totuși ridicăm aici o problemă: de ce compania de telefonie mobilă nu a acționat blocând cartela telefonică atunci când a observat creșteri importante ale costurilor pentru abonatul în cauză? Dacă media de plată a unui abonat este de cca 100 lei / lună și brusc apar costuri de mii, apoi de zeci de mii de lei, de ce compania nu a făcut nimic în sensul de a bloca apelurile inițiate de către abonat, până la verificarea cauzei care a dus la acele creșteri de costuri? De exemplu, în acest mod acționează băncile: dacă apar operațiuni suspecte cu cardul unui client, acest card este blocat până la lămurirea situației.

Ce se va întâmpla în final cu această factură, deocamdată rămâne un mister.

Sighet 247 a solicitat companiei Orange România un punct de vedere oficial cu privire la cele relatate în acest articol, punct de vedere ce va fi publicat de îndată ce va fi primit pe adresa redacției.

ACTUALIZARE: MEGA-FACTURĂ ÎN SUMĂ DE 70 MII LEI primită de o sigheteancă de la Orange. Reprezentanții operatorului de telefonie mobilă spun că aceasta trebuie plătită!

ACTUALIZARE: MEGA-FACTURĂ ÎN SUMĂ DE 70 MII LEI primită de o sigheteancă de la Orange. Reprezentanții operatorului de telefonie mobilă spun că aceasta trebuie plătită!

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și