1. Porumbul nu are multi nutrienti si nu este sanatos

FALS. Porumbul contine multi nutrienti. Desigur, spanacul si napii nu pot fi batuti de porumb, insa si porumbul are meritele lui: vitamina B, vitamina C, magneziu si potasiu, antioxidanti. Ideea ca nu este sanatos deriva din faptul ca porumbul contine amidon, care este un carbohidrat.

2. Porumbul este greu de digerat

PARTIAL adevarat. Porumbul contine o cantitate mare de fibre insolubile, care trec prin intestine intact. Daca mananci mult porumb, cu siguranta vei gasi in scaun multe boabe intregi. Insa, aceste fibre insolubile hranesc bacteriile “bune” din intestine. In plus, porumbul are o proportie sanatoasa intre fibrele solubile si cele insolubile.

3. Porumbul este modificat genetic

FALS. Porumbul dulce pe care il gasiti in magazine nu este modificat genetic. Se modifica doar culturile destinate transformarii lor in ulei sau sirop de porumb.

4. Porumbul are mult zahar

FALS. Bananele au si ele mult zahar si totusi nu le incrimineaza nimeni, nu-i asa? O banana contine cu aproximatie acelasi nivel de calorii (110) si de doua-trei ori mai mult zahar decat porumbul (o banana are 15 g de zahar, iar un stiulete de porumb are 6-8 g).

Citește și

loading...