Campania este realizată în parteneriat cu Fondul de Protecție a Victimelor Străzii, Radio România Actualități și Asociația Pentru Promovarea Asigurărilor.

Campania se axează pe mesaje-cheie, menite să crească nivelul de conștientizare a riscurilor la care se expune oricine urcă la volan obosit sau care se lasă distras de smartphone, în timp ce conduce. De asemenea, mesajul promovat de campanie vizează şi riscul conducerii sub influența băuturilor alcoolice sau a anumitor tipuri de medicamente.

În cursul anului 2015, s-au înregistrat 9.380 de accidente de circulaţie grave, soldate cu decesul a 1.893 de persoane și rănirea gravă a altor 9.056.

Astfel, în cadrul campaniei, vor fi distribuite broșuri informative gratuite, conținând recomandări de care orice conducător auto ar trebui să țină cont atunci când pleacă la drum. Broșura FII TREAZ LA VOLAN! va fi distribuită în trafic in București și in 20 de municipii din țară. De asemenea, broșura este distribuită și împreună cu una dintre cele mai citite publicații din România,ziarul LIBERTATEA.

Demersul Poliţiei Române este susținut de o solidă componentă online, platforma treazlavolan.ro prezentând, într-o formă structurată, principalele elemente de care un șofer responsabil ar trebui să țină cont, precum și statistici și studii din întreaga lume, care atestă importanța ce trebuie acordată acestor aspecte.

Mesajul este dublat, în premieră, de o campanie online de VIP endorsement. George IVAȘCU, Nicu ALIFANTIS, Alexandru PETROVICI, Dan FINȚESCU, DJ OLIX sau Laurențiu GURAN (ASHA Band) sunt câteva dintre numele cunoscute în showbiz-ul românesc, care promovează mesajele campaniei FII TREAZ LA VOLAN!

Nu lipsesc „mascote” ale campaniei (mașinuțele Ema și Teo), sondaje și concursuri, toate având drept principal scop transmiterea mesajului campaniei la un număr cât mai mare de conducători auto, prin cât mai multe canale.

FII TREAZ LA VOLAN! – Acesta este mesajul pe care îl veți auzi des în această vară!

Citește și

Comentarii