Urmărind harta pusă la dispoziție de către dl. Ionel Bogdan, se observă că urmează să se facă doar primul tronson din șoseaua de centură, care urmează în linii mari următorul traseu: DN 18 - podul peste râul Ronișoara - zona în rampă spre benzinăria Petrom - drum nou construit care se înfige înapoi tot în DN 18 în zona Teplița. Șoseaua de centură va cuprinde câteva sensuri giratorii, câteva podețe și un pasaj suprateran peste calea ferată în zona Teplița.

Minciuna sau prostia pe care a scris-o Ionel Bogdan pe Facebook, cum că se leagă DN 18 cu DN 19 este evidentă. DN 18 are următorul traseu: Baia Mare - Sighetu Marmației (până la giratoriul de lângă Pompieri) - Moisei - Iacobeni. DN 19 are următorul traseu: Oradea - Carei - Satu Mare - Livada - Orașul Nou - Negrești - Sighetu Marmației (DN 19 se încheie în giratoriul de la Pompieri). Este inadmisibil ca la nivel de președinte al Consiliului județean să faci o astfel de gafă, nici măcar să nu știi între ce DN-uri urmează să fie noua șosea de centură a municipiului Sighet.

O lucrare importantă pentru zona de nord a județului Maramureș, șoseaua de centură are însă costuri extraordinar de mari: peste 10 milioane de euro / km construit - lungimea totală a primului tronson din șoseaua de centură este puțin peste 4 kilometri, la un cost total ce depășește 48 milioane de euro! Alții construiesc drumuri expres și autostrăzi cu acești bani.

Vom vedea dacă cei de prin ministerele de la București, care asigură finanțarea, vor aloca aceste sume aberant de mari pentru construcția șoselei de centură sau totul este praf în ochii electoratului.

Președintele CJ Maramureș, Ionel Bogdan, nici nu știe ce drumuri naționale va lega șoseaua de centură a Sighetului și nici nu ne spune că fiecare km de drum cu o bandă pe sens costă peste 10 milioane de euro!

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și