După spusele doamnei Ileana L., aceasta s-a deplasat la marketul în cauză în urmă cu câteva zile și a fost atrasă de o mega-promoție afișată pentru păstrăv. Promoția arăta că prețul vechi / caserolă de păstrăv era de 14 lei, iar prețul nou era de doar 11 lei / caserola de aprox. 500 gr.

Doamna Ileana, de bună credință, a achiziționat o caserolă de păstrăv, pe lângă alte multe cumpărături.

După ce a ajuns acasă a aruncat o privire de curiozitate pe bonul fiscal, însă nu mică a fost surpriza când a văzut că la casă a fost taxată cu prețul vechi - cel de 14 lei / caserola de păstrăv.

Revoltată, doamna Ileana L. s-a întors la super-market pentru a cere explicații: „În timp ce managerul, o doamnă blondă, îmi explica că este o eroare, angajații demontau în grabă panoul cu mega-promoția! Când am ajuns la raion, în raft nu mai exista nici prețul, dar nici păstrăv”.

Reamintim că nu ar fi prima dată când super-marketurile în România păcălesc clienții cu tot felul de mega-promoții, care în final, se dovedesc a fi doar o simplă păcăleală.

Citește și

loading...