Numeroşi elevi maramureşeni spun că aceste simulări i-au ajutat mult, în sensul că acum ştiu unde au lacune. „Referitor la notele de la simulare, sunt destul de mulţumit, având în vedere că nu m-am pregătit la fel de bine cât aş face-o pentru bacalaureat. Acum că am aflat şi notele de la simulare ştiu unde trebuie să insist mai mult şi chiar asta am început să fac, distribuindu-mi timpul în funcţie de materii”, spune Raul Ardelean, elev în clasa a XII-a.

„Notele obţinute la simulări m-au ambiţionat. În fiecare zi învăţ cam două-trei ore pentru Evaluări, iar în acest timp fac şi subiecte la Română şi Matematică. Simulările ne-au ajutat mult; acum ştim cum va fi la examen. Unii dintre noi am avut aşteptări mai mari în ceea ce priveşte notele, dar aceste simulări ne-au arătat că mai avem mult de învăţat”, a declarat Alexandra C., elevă în clasa a VIII-a.

„Dacă continui tot aşa, nu o să ajung la liceul pe care mi-l doresc”

De asemenea, adolescenţii maramureşeni şi-au propus ca, în perioada care a mai rămas până la examenul propriu-zis, să fie mai conştiincioşi, pentru că, altfel, riscă să nu obţină notele necesare admiterii în învăţământul liceal.

„S-a schimbat foarte mult situaţia, adică petrec mult mai mult timp decât înainte învăţând; cam patru-cinci ore pe zi. Înainte, stăteam cam două ore şi nu mă prea concentram. Acum, m-am gândit foarte bine că, dacă continui tot aşa, nu o să ajung la liceul pe care mi-l doresc şi o să regret că nu am învăţat la timpul potrivit. Pe mine, cel puţin, simulările m-au influenţat ca să învăţ mai mult, pentru că mi-am dat seama că nu ştiu nimic”, mărturiseşte L.R., o altă elevă de clasa a VIII-a.

Citește și

loading...