Campania europeană Get Online Week (Hai pe net!) se desfășoară în perioada 14-20 martie 2016. Aflată la cea de-a șaptea ediție anuală, această campanie digitală încurajează cetățenii europeni să folosească internetul și tehnologia în condiții de siguranță și cu încredere.

Campania „Hai pe net!” este o campanie de incluziune digitală organizată de Fundaţia EOS România în parteneriat cu 117 organizaţii, instituţii şi ONG-uri din România şi răspunde provocărilor adresate de Telecentre-Europe în Campania pan-europeană Get Online Week 2016!.

La fel ca în anii anteriori, Campania „Hai pe Net 2016!” se va focaliza pe cele două direcţii mari prioritare de incluziune digitală: în primul rând pe atragerea persoanelor care nu au folosit niciodată un calculator sau internetul şi în al doilea rând pe promovarea unor instrumente online care să ajute tinerii să-şi evalueze competenţele digitale şi să îşi crească şansele de angajare.

O primă activitate în cadrul acestui demers, s-a desfășurat azi în cadrul Școlii gimnaziale Nicolae Bălcescu Baia Mare , având ca obiectiv familiariarizarea elevilor cu două platforme : www.YouRock.jobs și www.skillage.eu, pentru evaluarea competențelor individuale, identificarea nevoilor personale privind alegerea unui liceu, școală profesională sau job în cazul tinerilor care frecventează forma de învățământ A doua șansă.

Vineri 18 martie 2016 la nivelul unității, în biblioteca școlii , se vor desfășura activități IT la care vor participa și părinții elevilor. Activitățile sunt deschise tuturor celor care doresc să se inițieze cu tehnologia digitală, pentru îmbunătățirea competențelor tehnice prin evenimente și ateliere pe teme de identități online, securitate cibernetice și instrumente disponibile .

D-na director Pop Silvia, coordonatorul activității locale, ne-a declarat: „E prima dată când participăm la aceasta campanie, e un element de noutate pentru noi cadrele didactice cât și pentru beneficiari. Dorim prin acest demers să venim în sprijinul elevilor din clasele terminale, tinerilor de la
A doua Șansă și părinților, privind accesarea unor platforme care duc la creșterea șanselor de angajare. Cele două direcții pe care ne axăm sunt „Siguranță și încredere” și „Locuri de muncă digitale”, care fac parte din campania eSkills for Jobs”.

Citește și

loading...