Proiectul a fost depus de Municipiul Sighetu Marmației în calitate de beneficiar în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă, Apel POCA /972/2/1/ Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari (CP16/2021) pentru regiunile mai puțin dezvoltate, în concordanță cu Strategia pentru Consolidarea Administrației Publice.

Obiectivul general al proiectului constă în consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Municipiului Sighetu Marmației, prin simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni, implementând măsuri din perspectiva back-office și front-office pentru serviciile publice furnizate.

Se doresc următoarele:

➡️ introducerea unor mecanisme și proceduri standard implementate la nivel local pentru fundamentarea deciziilor și planificarea strategică pe termen lung;
➡️ realizarea unor seturi de Proceduri simplificate pentru reducerea birocrației pentru cetățeni la nivel local, corelate cu Planul integrat de simplificare a procedurilor administrative pentru cetățeni;
➡️ creșterea nivelului de cunoștințe și abilități ale angajaților Primăriei și implementarea unui sistem de management al calităţii şi performanţei la nivelul de Municipiului Sighetu Marmației.

Orașul inteligent creat va fi o sursă de servicii publice de calitate, în care toate proiectele intreprinse de administrație vor avea un singur punct central – cetățeanul.

Valoarea totală a proiectului care face obiectul Contractului de finanțare este de 3.421.443 lei, iar durata de implementare este de 16 luni de la data semnării acestuia de către reprezentantul legal al AM POCA.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și