Un exemplu de reprofilare este Braseria „FIN”. După cum se vede și în poze, proprietarul localului a luat toate măsurile de igienizare cerute, asigurând totodată izolarea prin folie a părții de bar și bucătărie.

Redăm mai jos postarea localului apărută pe pagina de Facebook:

„Ne-am adaptat și am redeschis.

Dacă v-a plăcut până acum Braseria FIN, vă așteptăm să ne susțineți în aceste momente grele și să comandați preparatele noastre, precum și altele noi, la pachet. Servim pentru acasă și băuturi.

Nu se mai servește la mese, acestea fiind retrase din interior. Accesul la etaj și în partea din spatele sălii, este strict interzis! Interzicem accesul a mai mult de două persoane în incintă. Tot ce se comandă, se servește doar la pachet.

Se pot face și comenzi telefonice, la numărul de telefon 0362/405.899. Putem să distribuim preparatele noastre și băuturile, direct la domiciliu dvs. Comanda minimă pentru livrare la domiciliu este în sumă de 30 lei. Livrarea se face pe raza municipiului în mod gratuit.

Garantăm pe proprie răspundere igiena maximă! Ne supunem tuturor ordonanțelor și hotărârilor în vigoare.

Respectați recomandările autorităților!
Vă mulțumim!

Program activitate: Zilnic 08:00- 20:00.


Preluare: Sighet 247

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și