În acest sens a fost agreată varianta de traseu V1, având o lungime de 4,150 km, în condițiile în care s-a studiat etapizarea variantei de ocolire, cu eliminarea în primă etapă a tronsonului din nordul municipiului, conform avizului Comisiei tehnico economice (AMC1) a Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Varianta de ocolire a municipiului Sighetu Marmației vizează realizarea a peste 15 km de centură rutieră, prin care se va face legătura cu cele două drumuri naționale care tranzitează orașul (DN 18 – face legătura cu Vișeu – Borșa – Baia Mare și DN 19 – legătura cu Negrești-Oaș – Satu Mare), precum și cu noul pod ce urmează a fi construit peste Tisa.

Sursa de finanțare a centurii ocolitoare va fi realizată din fonduri europene prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM), astfel urmând ca după obținerea finanțării, atât Consiliul județean Maramureș precum și Primăria Sighetu Marmației să-și recupereze sumele alocate.

Execuția lucrărilor se va realiza prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și