Recenzorii selectați vor încheia un contract de servicii cu autoritatea locală, perioada de contractare a serviciilor fiind: 16.05.2022 - 17.07.2022

Locul de desfășurare a activității: pe teren, în limitele administrative ale localității.

Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

Condiții generale:

• Vârsta minimă 18 ani împliniți – condiție eliminatorie;
• Minim studii medii absolvite (diplomă absolvent liceu) – condiție eliminatorie;
• Sa nu aibă cazier – condiție eliminatorie;
• Să dețină cunoștințe de utilizare a unui terminal de tip tabletă;
• Abilitatea de a comunica într-o manieră civilizată; capacitatea de a stabili contacte interpersonale, de a fi cordial, plăcut, metodic și riguros;
• Să dispună de un telefon mobil pe care să-l utilizeze pentru comunicare;
• Rezistență la stres și lucru sub presiune;
Condiții specifice:
• Muncă pe teren;
• Disponibilitatea de a lucra în program prelungit, în medie 8 ore pe zi (până la sfârșitul zilei);
• Disponibilitatea de a lucra în weekend

ATRIBUȚIILE PERSONALULUI DE RECENSĂMÂNT: conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL2021 prevăzut în Anexa nr. 2 a HG nr. 145/2022 privind modificarea și completarea HG nr.1071/2020 pentru stabilirea bugetului și a categoriilor de cheltuieli necesare efectuării recensământului populației și locuințelor din România în anul 2021.

Depunerea cererilor se face on-line pe adresa de e-mail: primaria@primariasighet.ro în perioada 05.04-15.04.2022,.

Persoanele interesate vor depune următoarele documente:

• Cerere înscriere ca personal recensământ
• Carte de Identitate.
• Certificat de cazier judiciar
• Diploma de absolvire (minim studii medii)

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și