Abia după ce au chemat în ajutor poliţia, protecţia consumatorului şi presa, recepţionerii le-au promis că vor găsi soluţii. Vacanţa la care au visat un an de zile a început dezastruos. Oamenii au venit din Hunedoara pe litoral să afle că au plătit la agenţie o cameră vândută de hotel altor turişti. Ca ei sunt alte 30 de familii. Toate au plătit vacanţa cu luni în urmă iar azi au aflat că rezervarea lor s-a pierdut la hotelul din Eforie Nord.

“Am venit o mie de kilometri, din Maramureș, deci chiar vrem cazare. După atâtea ore pe drum, nedușați, nemâncați, nedormiți, că doar ajungem. Cei din conducere ne-au zis că nu au locuri, nu au camere. Am plătit 2.200 de lei. Anul trecut am mers în Bulgaria cu banii ăștia all-inclusive. A fost minunat, nimeni nu știa bătut joc de tine” a declarat o turistă din județul Maramureș.

În timp ce turiştii regretă banii daţi, hotelul şi agenţia de turism care a vândut pachetele îşi pasează vina pentru vacanţele distruse.
Cele 30 de familii au fost repartizate la alte hoteluri de aceeaşi categorie. Li s-a oferit în plus două zile gratuite de cazare ca să acopere prima zi pierdută de vacanţă.


Preluare: ActualMM

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și