În contextul avertismentelor venite din partea autorităților, societatea VITAL a luat măsuri privind limitarea contactului direct între utilizatorii serviciilor noastre și angajații care lucrează în cadrul departamentelor cele mai expuse din acest punct de vedere:

la casieriile sau ghișeele S.C. VITAL S.A. vă rugăm să evitați aglomerația, atunci când este posibil. Angajatele noastre vă preiau pe rând și găsesc soluții pentru fiecare solicitare venită din partea dumneavoastră. Avem rugămintea, dacă există simptome de răceală, să utilizați celelalte metodele de plată a facturilor;

- la fiecare birou/casierie nu vor aștepta mai mult de o persoană, iar în sălile de așteptare se limitează numărul celor care așteaptă la cel mult cinci persoane, pentru a proteja atât angajații, cât și utilizatorii;

- aerisim periodic încăperile și încercăm să păstrăm o temperatură de 18-20 de grade în interiorul spațiilor destinate publicului;

- igienizăm în permanență suprafețele spațiilor în care se desfășoară activități de relații cu publicul și luam toate măsurile pentru limitarea răspândirii virusului.

Totodată, vă reamintim că S.C. VITAL S.A. are la dispoziția clienților săi mai multe modalități de plată a facturilor de apă și canalizare, astfel:

- Plata online, direct de pe portalul web www.vitalmm.ro. Această facilitate este disponibilă gratuit pentru toți utilizatorii care au cont pe portal.

- Plata la comercianții care au afișată sigla PayPoint;

- Plata prin direct debit pentru clienții care au cont bancar deschis la Raiffeisen Bank;

- Plata la ghișeele băncilor Alpha Bank, Banca Românească sau Piraeus Bank;

- Plata la terminalele de plăți Roboțel BRD și Facturel Banca Transilvania;

- Plata prin transfer bancar. Pentru identificarea plății este necesar să precizați pe ordinul de plată codul client și numărul facturii.

Citește și

loading...