Chiar dacă poate pentru unii pare bizar, e mai greu să te îngrași decât să slăbești. Unii dintre voi probabil că ați încercat diferite metode, dar trebuie să știți că pentru a vă îngrășa sănătos trebuie să aveti și o alimentație sănătoasă, fără a face greșeala de a mânca multe dulciuri și prajeli. În acest caz, funcționarea organismului nu va fi una corectă, neavând vitaminele necesare.
Ce să faci pentru a te îngrășa sănătos și sigur?
În primul rând, este necesar consumul de multe calorii, dar bune. Se exclude de aici orice fel de mâncare de fast food.
Puteți alege să mănâncați pește gras (somn, ton, sardele) de cel puțin trei ori pe săptămână. Acesta asigurându-vă necesarul de proteine, vă va ajuta să puneți câteva kilograme în plus.
De asemenea, ouăle, laptele și brânza au și ele o mare sursă proteică. Ouăle conțin minerale, vitamine, grăsimi, majoritatea localizate în gălbenuș, albușul conținând proteine și apă.
Semințele, nucile, alunele și fructele uscate au și ele un rol foarte important în această dietă. Acestea au o mare valoare nutritivă. Conțin vitaminele A, B, C, și E, calciu, fier, magneziu și potasiu, având multe calorii și grăsimi nesaturate.
Cerealele integrale, servite dimineața vă vor oferi substanțe nutritive și fibre necesare pentru o sănătate optimă, accelerând ritmul de ingrășare.
Pastele făinoase- acestea sunt bogate în carbohidrați, avnd și un conținut de proteine (13%) și grăsimi (1,5%). De asemenea, acestea conțin și vitamine din grupa B-urilor.
Ei bine, dacă într-o dietă de slăbire unele fructe bogate în calorii sunt interzise, această dietă le recomandă. Poți consuma orice fructe, insă printre cele mai bogate în calorii se enumeră bananele, strugurii, cireșele, prunele și vișinele.
Totodată, fasolea și mazărea sunt și ele bogate în proteine și calorii.
Este esențial, de asemenea, să mâncați de 5 ori pe zi. Pe lângă cele 3 mese principale ar trebui să mai aveți 2 gustări consistente, pentru a vă îngrășa sănătos.
Nu în ultimul rând, trebuie să respectați și orarul de somn, cel puțin 7 ore pe noapte și să faceți exercitii fizice. Acestea nu numai că sunt importante pentru sănătate, dar vă vor da și poftă de mâncare.
Respectând toate aceste reguli, fiți siguri că rezultatele nu vor întărzia să apară!