În perioada următoare nu vor fi executate lucrări care să ducă la sistarea furnizării apei, excepţie făcând situaţiile neprevăzute, generate de avarii şi lucrări de reabilitare a reţelelor de alimentare cu apă în curs de execuţie la nivel de oraş (acest tip de intervenţii vor avea un interval cât mai scurt de întrerupere).

În ultimele luni comportamentul clienților s-a schimbat, marea majoritate a operațiunilor făcându-se în mediul online. Credem că pandemia de COVID-19 a accelerat această tendinţă, oamenii preferând să ne contacteze pentru orice nelămurire, din confortul propriei locuinţe.

Toate cererile, reclamațiile sau alte informații legate de furnizarea / prestarea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare le puteți trimite online la adresa de e-mail relațiicupublicul@vitalmm.ro, iar pentru cei care nu aveți acces la servicii online colegele noastre, din cadrul Biroului Relații cu Publicul, vă stau la dispoziție, luni-joi între orele 07.30 – 16.00 și vineri 07.30 - 13.30, la numerele de telefon 0262 213574 și 0262 213575 sau la sediul din str. Gheorghe Șincai nr.21, Baia Mare.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Sighet247 și pe Google News

Citește și